SIGNATURE zaprojektowało logotyp i system identyfikacji wizualnej MEN’S EHF EURO 2016 POLAND.
Artur Gosiewski SIGNATURE
SIGNATURE zaprojektowało logotyp i system identyfikacji wizualnej MEN’S EHF EURO 2016 POLAND.
Artur Gosiewski SIGNATURE
Wesołych, pogodnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz lepszego nowego roku 2013! życzy Artur Gosiewski SIGNATURE
SIGNATURE dla dzieci. Projekt logotypu i systemu identyfikacji wizualnej sali zabaw dla dzieci.
Artur Gosiewski SIGNATURE
Studio SIGNATURE zaprojektowało dla Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz PKOl logotyp prestiżowego, elitarnego programu przygotowań olimpijskich Klub Polska London 2012.
SYMBOLIKA:
LOGOTYP:
Artur Gosiewski SIGNATURE
Wesołych Świąt Wielkanocnych życzy Artur Gosiewski SIGNATURE
Michał Romański w 2011 roku opracował zwycięski projekt logo oraz system identyfikacji wizualnej planetarium Niebo Kopernika — markę Centrum Nauki Kopernik. Autor jest absolwentem Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, obecnie prowadzi własne studio projektowe. Wybrane prace można obejrzeć pod adresem www.michalromanski.com
WPROWADZENIE
ALL FOR PLANET to ekologiczna inicjatywa Allegro, skierowana do całej społeczności serwisu. Głównym celem Fundacji ALL FOR PLANET jest prowadzenie i wspieranie społecznych inicjatyw proekologicznych. Wśród inicjatyw fundacji znalazły się m.in. Zielone Podwórka i EKO DESIGN WORKSHOP.
ZADANIE Fundacja zwróciła się do SIGNATURE z prośbą o zaprojektowanie nowego logotypu marki i systemu identyfikacji wizualnej, nadanie mu nowej twórczej energii.
EFEKT
SIGNATURE zaproponowało, aby symbol fundacji listek był jeszcze silniej wpisany w logotyp i stanowił jego istotę. Jednocześnie wzbogacono go o dodatkowe elementy symboliczne: roślina na tle słońca w swoim przekazie mówi o radości (uśmiech), energii, witalności (promienie) i zwycięstwie (kształt litery V).
Jednocześnie symbol stał się piktogramem, na którym zbudowano cały system identyfikacji. Może on być wykorzystywany w części lub w całości w projektach materiałów promocyjnych.
Artur Gosiewski SIGNATURE
WPROWADZENIE
Allegro to jedna z bardziej rozpoznawalnych polskich marek. To jednocześnie marka, która bezpośrednio dociera do milionów użytkowników. Miesięcznie serwis odwiedza prawie 8 milionów osób, którzy generują 4,6 miliardów odsłon (dane Megapanel PBI / Gemius, luty 2009). Możemy mówić już o społeczności Allegro, która liczy sobie ponad 10 mln. osób. Wspólnie wymieniają doświadczenia, spotykają się na seminariach, zjazdach i mniej formalnych imprezach.
ZADANIE
Marka z jednej strony była młoda i dynamiczna, a z drugiej posiadała ugruntowaną, mocną pozycję na rynku. Jednocześnie serwis rozrastał się coraz bardziej wkraczał na nowe obszary handlu w internecie, a także na nowe zagraniczne rynki. Powstała potrzeba stworzenia uporządkowania Corporate Identity marki, stworzenia zestawu reguł oraz wytycznych dotyczących podstawowych elementów identyfikacji. Pretekstem do zmian było 10 lecie firmy i zmiany w wyglądzie serwisu.
EFEKT
Z uwagi na pozycję marki, SIGNATURE zaproponowało restylizację logotypu. Celem zmian było unowocześnienie logotypu, nadanie mu dynamicznego i bardziej przyjaznego charakteru (zapis nazwy marki z małej litery oraz rezygnacja z członu – .pl), tak aby Allegro emanowało siłą i pozytywną energią.
Zmiany miały kompleksowy charakter i objęły również zależność grupową oraz zasady co-brandingu. W związku z poszerzeniem obszarów komunikacji zaprojektowany system identyfikacji wizualnej marki zakłada dedykowanie każdemu z obszarów charakterystycznego kodu piktogramowego o określonej kolorystyce i tematyce, zestawianego z nowym logotypem. Dodatkowo dla całej grupy allegro (QXL POLAND) zaprojektowano font korporacyjny do tworzenia nowych subbrandów.
Artur Gosiewski SIGNATURE